czwartek, 30 maja 2013

Panoramy Hradca Králové

Z koleżankami wybrałam się dzisiaj do Hradca Králové. Musiałam wstać o 5 rano, ale było warto.
Jednym z najciekawszych momentów wycieczki było wejście na Białą Wieżę, z której rozciągał się widok na całe miasto.
Być może widoki byłyby jeszcze lepsze, gdyby nie mgła i chmury.
Mimo wszystko miasto sprawiło na mnie bardzo przyjemne wrażenie. Na pewno jest tu wiele miejsc, które warto odwiedzić.
Pogoda przeszkodziła nam zobaczyć wszystko, co planowałyśmy. To znaczy, że za jakiś czas tu wrócę, aby poznać pozostałe atrakcje Hradca.
Niektóre kamieniczki wyglądają naprawdę ładnie. Zwłaszcza te kolorowe, które niedawno zostały odnowione.
To, co zdążyłam zobaczyć w Hradcu, przypomina mi trochę Ołomuniec, w którym byłam jakiś czas temu.
Wspomnienie to wywołała przede wszystkim kolumna znajdująca się w centralnym miejscu miasta.
Za jakiś czas dodam zdjęcia wykonane z poziomu ziemi:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz